Reklamace a vrácení zboží
Chceme, abyste byli s našimi produkty naprosto spokojeni. Pokud se vám nákup nelíbí, můžete ho vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho doručení.
Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na účet.
Prosím, vraťte zboží v původním stavu. Zboží musí být nepoškozené, čisté a bez známek používání (nesmí být známky nošení či praní). Děkujeme za pochopení.
Jak postupovat při vrácení ZDARMA přes Zásilkovnu?
- Prosím, pečlivě zabalte vrácené zboží, mužete do stejné krabice ve které jste zboží obdrželi.
- Do balíčku vložte vyplněný formulář pro výměnu či vrácení zboží. Formulář naleznete zde: Classy Allure - formular.docx
- Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na: www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce uveďte kód: 94631321
- Předejte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí.
- Za pár dní obdržíte e-mail potvrzující, že balíček dorazil do našeho skladu.
Náklady spojené s výměnou zboží prostřednictvím Zásilkovny hradíme my.
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás! Doufáme, že tyto informace vám dávají jistotu a důvěru při nakupování u nás. Vaše spokojenost je naši prioritou!